Rondreis Indonesië Bryan & Yvet

24 juli 2017 - Jakarta, Indonesië

Welkom op de reisblog van Bryan en mij. De komende drie weken gaan wij Indonesië rondtrekken om dit mooie land samen te verkenning.

Vanmiddag ga ik Bryan opwachten op het vliegveld in Jakarta. Ons plan is om eerst een nachtje in Tangerang, Jakarta te verblijven om Bryan even bij te laten komen van de lange vliegreis (19,5 uur). Morgenmiddag (25 /07) stappen we weer op het vliegtuig, dit keer om naar Yogyakarta (Java) te vliegen. Hier zullen we vier nachten blijven en vervolgens doorvliegen naar Bali. Op Bali gaan we naar twee of drie verschillende plekken. Allereerst gaan we naar Canggu (west Bali), waar we 3 nachten zullen verblijven. Vervolgents rijden we door naar Ubud (midden Bali), het culturele centrum van Indonesië. Hier zullen we tenminste voor 4 nachten blijven. Vervolgens hebben we nog 3 dagen opengehouden, zodat we terplekke nog kunnen bepalen wat leuk is om nog te doen/zien. 7 augustus vliegen we weer terug naar Jakarta, vanwaar we na een transit zullen doorvliegen naar Kalimantan/Borneo. Hier gaan we een 3day/2night riviertour doen in de jungle om de oerangutans te zien. Na deze tour vliegen we 11/08 weer terug naar Jakarta. Zaterdag 12/08 zit onze vakantie samen er alweer op en vliegen we, via Dubai, terug naar Düsseldorf.

We hebben enorm zin in deze reis en hopen veel van Indonesië te zien! Maar eerst kijk ik uit naar het moment dat m'n vriend de arrivalhal instapt en ik hem, na dik twee maanden niet gezien te hebben, om de hals kan vliegen! :)

We houden jullie op de hoogte!

Liefs,

Yvet

1. Oma Somers:
    4 augustus 2017
    Yvet en bryan ik wil wel naar jullie toe schrijven maar het werkt niet altijd zo als ikhet wll sorrie de aude dag nog een hele fijne vacatie want het is maar kort meer nog heel veel fijne dagen engeniet met volle teugen xxx groetjes oma doei ,,.